Bloggtorka

Heej!
Jag har haft värsta bloggtorkan de senaste dagarna. Eller egentligen datatorka. Jag har faktiskt inte suttit vid datan på hur länge som helst. Sen i torsdags tror jag faktiskt. Jag har gjort rätt mkt de senaste dagarna men nu under påsklovet så har jag absolut ingenting att göra. Ska kanske vara med Julia nån dag.
I fredags tog jag det rätt lugnt men jag och pappa var ner till hallen i nån timme och sköt. Sen gjorde jag inget mer på fredan. På lördan så började dagen med att jag och Andrea sprang runt och läste lappar för att hitta påskäggen. Fånigt, ja, men det är ändå tradition. Sen drog vi ner till hallen igen en liten stund. Sen gick vi hem till mormor och firade påskafton där.
I söndags så var jag på första delen av hoppkursen som jag var på. Det var jättekul:). Det gick väldigt bra också. Sen gjorde jag ingenting mer den dan tror jag.
Idag så var jag på andra delen av hoppkursen och det gick väl inte lika bra men det var ändå kul:P. Sen åkte jag och Rebecca in till fyrishov och kollade på storvreta-warberg. Det var jättespännande men de vann till slut på sudden death förlängning. Sen tog vi 111 till lövstalöt och så hämtade pappa oss och så åkte vi hem.

Nu tittar jag på legally blonde, den är jättebra:). Nu ska jag dra.
Byye


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0