Bröt ihop i skolan och tillbringade hela eftermiddagen på stan

Heej!
Imorse när jag kom till skolan så bröt jag ihop p.g.a Polly, och sen typ igen efter nationella i matte. Tur att alla åttor och sjuor var borta så det var typ bara vi i mediateket. Fast det var nog ändå rätt bra för nu känns det inte som om jag ska börja grina varje gång jag tänker på henne. Nu känns det liksom bara sorgligt.
Jag fick reda på vad jag fick på mitt geografiprov, jag var helt övertygad om att det hade gått skit men jag fick faktiskt vg:D. Sen hade vi idrott och sen svenska, men eftersom att det hände så mkt igår så hade jag inte pluggat och jag sa det till min lärare och hon sa att jag bara skulle göra mitt bästa och det känns som om det kanske gick rätt bra ändå. Sen tog jag ett-bussen in till stan och träffade en kille som heter August. Jag hade jättekul och vi pratade från typ halv två till kvart över fem eller nåt sånt. Det tycker jag var kul med tanke på att det var första gången vi träffades. Hoppas att han också tyckte det:). Just nu tittar jag på Så ska det låta tsm med mamma och pappa men ska kanske snart titta på Harry Potter med Andrea istället. Eller så kanske jag går ner och hittar nåt kul att titta på.

Jag kom precis på en sak. Jag är så himla glad att jag har mycket att göra den här helgen för då kan jag ha tankarna på andra saker iställer för på Polly. Det känns som om de första tre dagarna är värst efter att nån har dött.

Nu ska se ifall jag kan hitta nåt kul att titta på.
Byye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0