Designa din bikini

Heej!
Jag har just designat min egen bikini på nelly.com så nu skulle jag bli jätteglad om ni gick in och röstade:D. Man kan vinna riktigt roliga priser. Gå in på adressen nedanför för att rösta;).

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=gKHlwJJ0KVBphoF8MUebCumx5DpdfhQ0sWkedrcnDd#bikiniGallery

Idag har jag inte hunnit gjort så mycket annat än att sitta vid datan. Eller hunnit och hunnit, inte orkat kanske man ska säga. Ska nog faktiskt inte gör nåt speciellt idag... Bara slappa, läsa, sitta vid datan, kanske titta på nån film. Det är nog i princip allt jag ska göra... Det är synd att pappa jobbar annars kunde jag ha dragit ner till hallen och skjutit lite. Nu ska jag titta på film tror jag...
Byye

Kommentarer
Postat av: Helene

Men vi får hitta på nått kul nån sag på lovet tkr jag hah :)

2010-04-07 @ 23:15:19

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0