En vecka sen sist

Heej!
Jag har nog slagit mitt eget rekord. Jag har inte suttit vid datan på en vecka. Det är helt otroligt för att vara mig:P.

Iallafall jag var ju på cup i västerås i helgen och det var kul. Tyvärr spelade inte särskilt bra i gruppspelet och sen åkte vi ut i kvartsfinalen men det var kul ändå:). På vägen hem stannade vi på Mc'Donalds och i Hummelsta:D. Det var definitivt två av de bästa grejerna på hela helgen xD.
Jag har faktiskt kvar en del av godiset.

I måndags var det skönaste dan under hela mitt skolliv. Jag hade en lektion + vip och slutade halv tio:D. Det var asskönt^^. Sen i tisdags så var jag sjuk så jag var hemma. Annars har det inte hänt så mycket. Imorron så är det ju valborg och då ska jag och några kompisar vara nere vid privatbryggan vid sandviksbadet och grilla. Det ska bli jäättekul:):).

Nu ska jag kolla lite andra grejer.
Byye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0