Förlåt för igår

Heej!
Förlåt att jag inte skrev nåt mer igår men när jag hade skrivit klart hela inlägget så blev datan cp och allt försvann, så jag skrev ett typ lika långt inlägg igen men då hände exakt samma sak och då tröttna jag.

Trots att det var första dan efter lovet så har jag varit jätteglad hela dan:D. Jag kan säga lite diskret vad det handlar om. På lördag så ska jag träffa en person och jag tycker det ska bli jättekul så jag kommer att vara superglad hela veckan för att jag har det att se fram emot:P.
Just nu ska jag plugga lite so, sen borde jag plugga lite matte också men får se om jag hinner. Det är ju so-prov på torsdag och sen matte nationella på fredag och läxförhör i svenskan. Men det är väl lika bra att vänja sig liksom för det lär ju inte bli mindre på gymnasiet.

Från och med idag så ska jag lägga in en flik som ska vara "dagens låt". Så lägger jag in en låt varje dag som jag gillar. Smart va:P?
Nu ska jag fixa det så
Byye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0