Hemma från skövde

Heej!
Kom hem ifrån skövde för ca 35min sen och sitter redan här vid datan. Duktigt va?:P Det tog, konstigt nog, mycket kortare tid att åka hem än dit. Fast vi stannade i och för sig bara en gång på typ fem minuter. Igår stannade vi kanske tre gånger och en gång så stod vi i kanske 20 min? Menmen, skönt att vara hemma även om det var kul i skövde. Det är precis som man säger, borta bra men hemma bäst;).

Just nu sitter jag och slötittar på Förkväll. Ska nog knäppa om för jag tycker att det är ganska värdelöst. Måste bara hitta fjärrkontrollen först... Hitta den! Det blir Navy CIS på tv3.  Det har redan gått i en kvart men det finns liksom inget annat.

Sitter och väntar på att en person ska sätta sig vid datan och skriva tillbaka på msn:P. Säger inte vem;P. Jag kaaanske berättar sen.

Jag är lite förvånad över mig själv faktiskt:P. Eller förvånad och förvånad... Kanske inte så jätte. Igår när vi började åka ner mot skövde så var jag på kapitel 15 i femte Harry Potter-boken och nu när jag kom hem så såg jag att jag om typ tre sidor ska börja på kapitel 37:O:D.

Nu känns det som att jag hoppar mellan massa ämnen så nu ska jag sluta innan jag blir förvirrad.
Byye

Hittade inte omslaget till boken

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0