Ibland hatar jag den här datorn

Heej!
Jag vet att jag inte har skrivit sen i typ fredags, fast jag skrev igår men då när jag precis var klar så blev det "webbsidan kan inte visas"-.-. Orkade inte skriva om då.

Iallafall i lördags så tittade jag och pappa på juniorerna i allianshallen. De vann så det var ju kul. Sen satt jag klistrad vid teven under hela eftermiddagen. Jag tittade på damernas finalmatch i elitserien, mest för att jag väntade på herrarnas finalmatch i SSL. Rönnby vann iallafall i elitserien iallafall. Sen var det dags för SSL. Det var askul! Och storvreta vann:D:D:D:D!!!!! Det är så jäävla grymt!

Sen i söndags så hade jag slutspel och i semin så fick vi spela mot sten sture. Det blev både sudden death och straffar. Efter straffarna så stod det fortfarande lika så det blev sudden-straffar. De missade sin första så det betydde att om vi satte vår så skulle vi vinna och vi satte den:D. Så vi gick till final och fick möta storvreta. Jag måste bara säga att det var jättekul att få börja som stödbytare och göra ett byte under hela första perioden (ironiskt). Vi förlorade tyvärr men jag tycker att det är bra med silver också;).

Igår hade jag väärldens slappaste dag. Vi hade ingen vip på morgonen för vi skulle ha avslutningsfotografering. Så var det bara typ halva svenskan kvar och vi fick läsa, sen var franskan och no-lektionen inställda så jag hade håltimme mellan halv tio och tjugo i ett (det var lunch mellan de två lektionerna). Sen hade jag matte och så fick vi skippa elevens val så jag slutade halv två:D.

Idag var det också rätt skönt för matten var inställt så jag hade sovmorgon. Sen hade vi slöjd och vi hade typ ingen lärare så det var rätt najs. Sen fick vi titta på film på engelskan och sen kom det bara en lärare som öppnade och släppte oss på franskan. Hon hade lektion så hon var borta under själva lektionen. Sen var hemkunskapen också inställd så jag slutade halv två idag med. Sen följde jag med emma hem tillsammans med maja och vi hade jättekul:). Sen kom jag hem och har bara tagit det lugnt tills dess.

Nu tittar (slötittar) jag på The good wife tillsammans med mamma.

Funderar på att fixa en blogg med bara låtar... Ska nog göra det nu.
Byye


Tycker den passar bra nu när det är vår:P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0