Nere i skövde

Heej!
Sitter nere hos min kusin Fanny i Skövde. Vi åkte runt klockan tre och kom hit vid åtta. Hittills har vi haft rätt kul:). Imorron ska vi åka och titta när Fanny rider och sen åker jag och min faster tillbaka hem. Sitter och håller lite koll på hur det går i storvreta-warberg. Än så länge leder storvreta och det är bra men ändå synd. Det är jättebra för om de vinner så vinner de ju semifinalen, men om de förlorar så får jag se dem spela på måndag. Lite skiftande känslor men:P.

Fick nyss reda på att storvreta vann med 4-3:D:D! De är i final!!!! Skitbra!:D.

Nu gick Fanny ut och gick med Zac (hennes hund). De blir borta i ungefär en kvart men jag tror att jag överlever:P. Finns inte så mkt mer att skriva.
Byye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0