Påååskloov!!

Heej!
Äntligen, äntligen påsklov!! Sååå jävla skönt! Äntligen kan man ta det lugnt och få tillbaka krafterna:). Jag har faktiskt bara typ två grejer planerade. På lördag ska vi hem till mormor. Vi åker dit varje år det är liksom tradition, precis som på julafton. Marcus, Emmy, moster, Janne och tvillingarna kommer också dit tror jag. Det blir kul. Sen på söndag och måndag så ska jag på hoppkurs. Det ska bli jättekul:D. Jag ska ha en av mina favorithästar. Han heter Baroque (uttalas Barock) och han är ett arabiskt fullblod.

Sen har jag faktiskt ingenting annat planerat. Nu måste jag plocka undan mina grejer från vardagsrummet.
Byye





Den är lite suddig men...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0