Plugg-.-

Heej!
Jag har varit såå himla trött idag. Kan ha berott på att jag inte somna förrän vid halv tolv igår och gick upp sju men... Jag har nästan suttit och sovit på lektionerna.

Den enda roliga lektionen idag var syslöjden. Jag och Emma var jättesmarta och tänker jobba tsm. Vi har redan börjat på en klänning till mig. Hoppas att den blir fin:P. Sen ska vi göra en klänning till Emma och sen får vi se om vi hinner nåt mer. Det borde vi för vi tänker utnyttja fredagarna också, då är inte Magda där men man får vara där om man frågar.

Asså jag borde verkligen lära mig att sätta mig och plugga direkt när jag kommer hem och inte skjuta upp det. Det gör jag nästan jämt. Jag får försöka bättra mig till gymnasiet;).

Ska dra nu.
Byye

En bild på mig och min kusin Emmy

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0