R.I.P älskade Polly

Det blir ett väldigt dystert inlägg idag. Min lillasysters marsvin dog alldeles nyss och hon dog i mina armar. Hon hade en tumör som vi inte visste var en tumör, och lunginflammation. Hon fick ett bra, men alldeles för kort liv. Hon levde hos personer som älskade henne djupt och hon har alltid varit en del av familjen. Vi kommer aldrig att glömma dig älskade Polly och jag hoppas att var du än är, så har du det bra. Du kommer alltid ha en plats i våra hjärtan älskade lilla vän<3. Nu har vi Loka kvar och hon ska få det riktigt, riktigt bra.

Just nu känns det som om jag aldrig kommer att bli glad igen, även om jag vet att smärtan går över. Den enda trösten är att jag vet att du har det bättre nu. Du behövde inte lida, du kunde bara somna in. Du tillbringade dina sista minuter i armarna på en människa som älskade dig. R.I.P älskade lilla Polly<33.




Polly:(<3333333


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0