21 på idrotten

Heej! Jag hann inte blogga igår så då berättar jag om igår idag istället. Dagen började med nationellt prov i engelska, uppsats. Det kändes som att det gick rätt bra faktiskt, fast engelska är ju typ mitt bästa ämne så... Sen tog jag 12.05 bussen in till tandläkaren. Jag hade inga hål som tur var. Sen gick jag till pappas jobb och väntade på att Anna och hennes syrra skulle komma in så skulle vi gå på stan. När de kom in så började vi med att gå till skopunkten och där köpte jag ett par svarta högklackade skor. Sen gick vi till din sko men där hitta vi ingenting. Efter det gick vi till intersport för jag skulle köpa ett par converse. Eller okej, pappa betalade men ändå:P. Det blev ett par vita iallafall. Sen kom jag hem och åt middag, sen drog jag och pappa ner till samlingen. Vi skulle spela match mot storvreta och den slutade väl inte direkt särskilt bra xD. Närmare bestämt så förlorde vi med 2-9. Men det är ingenting att deppa över. De skulle ändå ha vunnit serien och vi kom trea så det slutade bra ändå;). Idag var det rätt lugnt. På idrotten hade vi helsal så vi delade upp oss lite. Jag, Helene och Anna spelade 21 och det var kul. Sen kom jag hem och runt tjugo i fyra så följde jag med mamma ner till idrottshallen och fritidsgården för jag skulle möta pappa och så skulle vi titta runt lite på fritidsgårdens påskmarknad. Vi köpte en disktrasa med påskmotiv på, en påse med marsipanägg, lite fika och jag köpte ett lypsyl för 5kr. Sen gick jag upp till 99ornas träning och då fick jag visa hur man skjuter slagskott. Tjejerna var jätteduktiga. Just nu gör jag ingenting speciellt. Imorron blir det ridning med klassen och det ska bli jätteroligt:D. Det kommer bli som en idrottsdag för först ska vi rida och sen ska vi grilla där. Och så får vi sluta tidigt också, redan halv tolv, nice!;) Nu börjar jag få huvudvärk så jag ska avsluta nu.
Byye


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0