Äcklig husmanskost

Heej! Hemkunskapen idag var hemsk! Vi skulle laga husmanskost och då tänkte jag " ah men gott, köttbullar och sånt" men det var det inte. Det var isterband, fläskkorv och rotmosO.o skitäckligt rent ut sagt. Min grupp gjorde rotmos och fläskkorv och den där fläskkorven är ingenting som man glömmer i första taget. Jag tog bilder men nu får jag inte in de på datan så ni får se lite senare. Just nu tittar jag på simpsons. Jag ska plugga lite matte också men det gör jag sen. Annars blir det väl rätt lugnt tror jag. Har inget speciellt att göra idag. På lördag blir det Harry Potter maraton med Julia och kanske Evelina också. Nu orkar jag inte skriva mer. Byye

Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! STÄLL FRÅGOR:D

2010-03-23 @ 18:42:00
URL: http://endeltankar.blogg.se/
Postat av: emma

jag fick inte mardrömmar av eran läskiga korv! :O :P

2010-03-25 @ 19:48:17
Postat av: lydia

haha vilken tur då emma xD faktiskt inte jag heller men jag mådde rätt illa under själva hemkunskapen:P

2010-03-25 @ 20:51:27
URL: http://ssweetss.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0