Bio med Helene^^

Heej!
Nu sitter jag i vardagsrummet och väntar på att jag ska gå till bussen. Den går inte förrän om en timme så jag tänkte passa på att skriva ett inlägg så länge.

Vi förlorade tyvärr matchen mot Stenhagen men vi spelade ändå bra. Det blev 5-6 och deras sista mål berodde på att ingen täckte ett frislag från halva plan. Det var synd men spelade ändå inte så stor roll för oss.
Det finns dock en grej som jag blir jätteirriterad på och det är att jättemånga i vårt lag klagar hela tiden. Sluta klaga och gör ert bästa istället! Alla blir negativa om en klagar och då blir spelet jättedåligt. Så snälla snälla snälla sluta klaga!

Jag och Helene ska strax in och titta på Remember Me. Den verkar vara bra faktiskt, läste nyss vad den handlar om. Vi ska ta 19.55 bussen in men bion börjar inte förrän klockan nio så det blir till att vänta ett tag... Menmen det är inte så mkt att göra. Vi kan ta en fika eller nåt sånt istället.

Nu orkar jag inte skriva mer.
Byye


Kommentarer
Postat av: Francesca

känner igen det där om hur folk kan klaga i ett lag. bara det kan påverka slutresultatet av matchen, meningen är ju att man ska hjälpas åt. inte gnälla på varandra? (: hoppas att det går bra framöver!

2010-03-14 @ 19:39:48
URL: http://francescae.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0