Börja blogga igen

Heej!
Jag har funderat ett tag på att börja blogga igen så nu har jag bestämt att jag ska gör det.

Idag hade vi redovisningar på so:n och jag och helene hade gjort en power-point presentation. Så när vi hade rast mellan VIP och so så skulle vi prova om det funka för vi hade det på ett usb-minne och det funka inte. Och gissa varför? Skolan hade för gamla officegrejs. Som tur var så hade frida med sin dator för de hade power-point på den och då kunde vi visa den där istället. Tack frida!

Sen hade vi idrott och det var fett kul! Det ver nån kille från nån dansgrej som kom och visade en askul dans. Det var nån slags blandning av reggea och hiphop.

Just nu tittar jag på finalen av top model säsong 8. Jag vet redan vem som vinner men det finns inget annat att titta på. Det är synd att de sänder Förhäxad istället för One tree hill nu på eftermiddagarna:/. Annars hade jag tittat på det.

Ikväll blir det match mot Gottsunda klockan åtta ifall nån vill kolla. Det blir kul att möta gottsunda igen. Hoppas bara att vi vinner:P. Sen ska jag titta på utröstningen i Let's Dance. Hejar på Molly och Mattias.

Nu ska jag draa.

Byye


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0