Bullar på hemkunskapen

Heej!
Dagen började med engelska nationella och det var dryyygt. Dessutom hade jag inget godis för att jag blev så stressad att jag glömde det. Det var lite jobbigt men sen hade vi jättelång lunch så då kunde jag gå hem och hämta det. Sen hade vi språk och sen hemkunskap och det var niice:P. Vi bakade bullar och man fick välja om man ville göra vaniljbullar eller kanelbullar så min grupp gjorde både och. Man skulle också komma på en ny form och vi gjorde de som kringlor. Sen när jag kom hem så blev jag jäättedeprimerad men det är lugnt nu. Nu orkar jag inte skriva mer. Jag skulle ha lagt in en bild på bullarna men datan är cp så det går typ inte att föra över bilder just nu. Ni får en bild från google istället.
Byye


Mumsigt!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0