FAN I HELVETES JÄVLA SKIT!!!!!

ÅÅÅÅHHHH JAG BLIR SÅ AAAARG!!!!!!! ANNA BERGENDAHL VANN>:(. I helvete elller... Jag HATAR hennes röst! Som om hon kommer komma långt i ESC... Nu är allt förstöööört:'( En ballad som den kommer INTE att klara sig bra alls. Jag som hoppades att vi kanske skulle kunna ha en chans i år men neeeej vi ska absolut skicka anna bergendahl eller hur hon nu stavas. Jag fattar inte vad är det som är fel med svenska folket? Varje år skickar vi en låt som vi tycker är jättebra men som alla andra länder inte röstar ett skit på. Okej nu överdrev jag rätt rejält... Internationella juryn gillade henne men  t.ex. den där ljusa tonen i slutet av låten passar henne inte alls. Och som jag sa, personligen så tycker jag inte alls om hennes röst. Jag tycker att den är jobbig att lyssna på. Jag tycker att salem al fakir eller eric saade skulle ha vunnit. De hade nog gått rätt långt i ESC. Speciellt erics låt, östländerna verkar gilla rätt poppiga låtar som fastnar i skallen. Och dessutom, eftersom att han är så snygg, så skulle nog rätt många tjejer ha röstat på honom. Nej nu blir jag faktiskt deprimerad.
Nu måste jag städa undan lite grejer för annars kommer pappa att bli rätt sur på mig...
Byye

Kommentarer
Postat av: Francesca

tråkigt att hon vann, vi får se hur det går :/

2010-03-13 @ 22:05:56
URL: http://francescae.blogg.se/
Postat av: R I T A

Tror inte heller en ballad klarar sig så bra i Eurovision song contest.. men man kan ju hoppas!

2010-03-14 @ 08:44:31
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: emma

oh nooo lydia... världen går under :( :P

2010-03-22 @ 16:44:03

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0