Freeedag!

Heej!
Jag säger precis som förra veckan, äntligen fredag! Den här veckan har gått såå segt. Fast just den här dagen gick rätt snabbt fast det kanske bara var för att vi slutar tidigt på fredagar. Vi började iallafall med 100 minuter so och vi gjorde nåt arbete som tydligen var väldigt viktigt för betyget i geografi. Hoppas att det gick bra. Eftersom att den är så lång så har vi lunch efter och sen idrott. Idrotten var jättekul:D. Vi gjorde nån grej där det stod två plintar med en upp och ner vänd bänk emellan fast asså ovanpå om ni fattar:P. Sen ovanpå bänken så stod det koner och de skulle man skjuta ner med hjälp av bollar. Man hade sin egen sida så man fick inte komma så nära. Det var jättekul fast jag fick en boll i ögat av Gustav:P de var ju mjuka iallafall xD.
Svenskan var dryyg. Vi svarade på en massa frågor om ett stycke ur Odyssén. Visst sånt kan vara rätt intressant men inte sådär.

Det första jag gjorde när jag kom hem efter att ha tittat en stund på Bolt med min lillasyster var att ta en skål med hallonglass. Sjukt gott! Det är tur att jag oftast har match på helgerna annars skulle jag väga typ ett ton xD. Okej det är tur att jag har mycket träning i veckorna för jag ääälskar ostmackor:P.

Ikväll blir det mys med familjen. Ska snart äta hamburgetallrik och vi har köpt såna där jättegoda friscobröd eller vad de nu heter. Sen till ikväll har vi pringles och kinapuffar. Gött!

Just nu tittar jag på top model och det är snart utröstning. De är i Kina. En av grejerna jag ska göra innan jag dör är att åka till Kina.
Andra saker jag ska göra innan jag dör är att:
Ge en bitchslap (vill veta hur det känns)
Slänga en drink i ansiktet på nån (ser alltid så kul ut på film:P)
Åka till USA och Frankrike

Ge gärna kommentarer om vad ni vill göra innan ni dör:).
Nu ska jag göra lite andra grejer
Byye


Ska jag byta till den här som header?

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0