Grease 2 med lillasyster

Heej! Har haft det skiittråkigt hela dan typ bara suttit och läst. Vaknade rätt sent och det var skönt men som sagt, jag har haft väldigt tråkigt. Just nu sitter jag och tittar på Grease 2 tillsammans med Andrea. Jag gillar tvåan bättre än ettan faktiskt... Vet inte varför:P. Jag kommer faktiskt inte på så mkt mer att skriva. Nån som gillar min nya design?:P Eller ska jag ändra den? Säg vad ni tycker eller om ni har nåt förslag på hur jag ska fixa den:). Tycker nån att jag ska ha frågestund förresten? Jag kanske väntar ett tag med det... Nej nu finns det verkligen inget mer att skriva. Byye

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej besök gärna min blogg^^

2010-03-21 @ 21:25:11
URL: http://endeltankar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0