Guuud vad sorglig

Heej!

Herregud vad sorglig Remember Me var!! Jag dog nästan i slutet för att den var så sorglig. Men jag rekommenderar den ändå för den var väldigt bra. Och för er som tänker se den läs inte nästa stycke för jag måste bara berätta vad som hände i slutet.

Tyler (Robert Pattinson) hade en väldigt dålig relation med sin pappa (Pierce Brosnan). Men i slutet blir de sams och Tyler väntar på sin pappas kontor medan han lämnar Caroline (Tylers syster) i skolan. När Caroline sitter i skolan så får man se att det står "Tuesday, September 11th, 2001". Sen går kameran över och filmar Tyler där han står och tittar ut genom fönstret på sin pappas kontor och de börjar sakta zooma ut. Den går längre och längre ut och till slut så får man se att han står i ett av Twin Towers.
Det värsta tillfället är när man fattar vad som kommer hända. Ni kanske fattar varför jag tycker att den är så sorglig?
Jag grät asmkt på bion och sen när jag kom hem och skulle sova så grät jag i säkert en halvtimme för att den där sista scenen spelades upp i huvudet på mig. Fjolligt va?:P






Nu sitter jag och försöker hitta nånting bra på tv men det finns typ ingenting. Har världens konstigaste känsla... Jg känner mig typ bortdomnad på nåt sätt... Inte så att det känns som om jag är sjuk utan mer känslomässigt bortdomnad om ni fattar:P.

Idag blir det iallafall lugnt hoppas jag. Jag undrar vad vi har hemma till lunch... Hoppas att det finns nåt gott. Okej jag vet, jag har precis ätit frukost och tänker redan på lunch men jag är riktigt goffig ibland:P. Jag tränar ändå bort allt jag äter... Jag verkar liksom inte kunna gå upp särskilt mycket i vikt.  Skitsamma nu babblar jag bara på om allt och ingenting så jag borde kanske sluta men när jag väl har börjat så är det svårt att få stopp på mig. Det vet vissa väldigt bra. Men att jag gillar att prata kommer bra till hands ibland faktiskt för om man ska träffa nån som man typ aldrig har pratat med förut eller knappt har träffat så är det ju bra om det inte blir sådär pinsamt tyst eller nåt sånt xD.
Nej nu ska jag dra.
Byye




Kommentarer
Postat av: Francesca

den lät väldigt sorglig! har inte sett den, kanske gör det... vem vet. :)

2010-03-15 @ 15:43:33
URL: http://francescae.blogg.se/
Postat av: Rita ♥

Åh, vill verkligen se den filmen på bio! Speciellt när Robert Pattinson är med ;)



Kul tips med Åland! Var på Åland i somras med släkt och det är verkligen jättefint där. Kan tänka mig att det är kul att åka på klassresa dit! Hur bodde ni där då?



Åh, roligt att du också spelar innebandy! Mitt lag heter Hawks och jag spelar i f96 i division 1 och 2 :)

2010-03-15 @ 18:59:10
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: Helene

Remember Me va sjukt braa ;) Fast jag blev tyyp helt deprimerad efter deen :O Men ändå den e en av de bästa filmer jag har sett så ^^

2010-03-18 @ 18:49:35

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0