Harry Potter-maraton och bio med stallet

Heej!
Gårdagen blev väldigt lyckad måste jag säga! Gick hem till Julia vid halv tolv ungefär och vi började titta på Harry Potter 1 direkt. Det var jättekul att se hur de blev större och större i varje film. Asså det har man ju sett förut såklart men det var kul att se det på rad:P. På eftermiddan kom mamma och pappa förbi. De hade varit i affärn och köpt chips och power king åt oss. Sen tog vi en liten paus när vi åt middag men det gjorde ändå inte så mkt.
Vi var klara runt fyra, halv fem på morronen, trots att vi började runt tolv xD. Men det var skitkul och jag är faktiskt rätt pigg iallafall.

Just nu sitter jag i soffan och en repris på körslaget började nyss. Tror inte att jag tänker följa det faktiskt. Kanske blir att man slötittar nån gång...
Om ett tag så ska jag följa med mamma och Andrea ner till hallen och titta på en av deras matcher i bbk-cupen. Ska bli kul, har inte sett Andrea spela riktig match på jättelänge. Hoppas bara att det går bra... De skulle möta tre rätt bra lag om jag kommer ihåg rätt. Jag är säker på att de ska möta storvreta men de andra två kommer jag inte ihåg.

Sen ska jag in till filmstaden och titta på bio tillsammans med stallet. Det är en film som heter Klara och den är baserad på ett par ungdomsböcker som handlar om en tjej som heter just Klara. Den verkar vara rätt bra faktiskt. Vi ska samlas inne på filmstaden klockan sex. Får se vilken buss jag ska ta in...

Nu tänker jag försöka få min mail att öppnas. Får se hur det kommer gå, det har inte funkat innan...
Byye



En bild ur filmen Klara



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0