Ingen svenska

Heej!
Idag pallrade jag mig iväg till skolan trots att jag var trött som tusan och helst hade sovit vidare imorse. Fast det var en rätt lugn dag så... Vi fick dessutom sluta över en timme tidigare för att svenskan var inställd. Nice!

Fick inte vara med på idrotten eftersom att jag har varit hemma och pappa skrev en lapp till mig men korkad som jag är så glömmer jag ju lappen såklart-.-. Fast det gjorde ingenting. Men som sagt så slutade vi ju efter idrotten och jag har suttit här ända sen dess.

Det slog mig nyss att det känns som fredag men neeej då det är ju torsdag-.-'. Tycker att det kan vara fredag och helg.

Hostan är bättre iaf:). Kanske till och med kan spela ordentligt på lördag. Eller så luras den bara... 

Glömde förresten skriva att jag sökte sommarjobb på kommunens hemsida igår. Tog barnomsorg som förstahandsval. Hoppas att jag får ett.... Annars kan pappa nog fixa, han har rätt många kontakter.
Menmen... Nu ska jag sluta babbla tror jag.
Byye

 


Får bli en bild på mig från när jag var i Barcelona med mamma och ja,
jag vet att jag inte ser bra ut på bilden men det fanns ingen annan:P


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0