Innebandy & skräckfilmskväll

Heej!

I fredags hade vi match mot gottsunda och det gick skitbra! Vi vann med 4-3 och jag gjorde 3-2 målet:D. Det var grymt kul för jag har inte gjort mål på eeevigheter. Och så gjorde jag en assist också men...

På lördan sen då så hade jag chans att sova till iallafall tio och gissa när jag vakna då? Jo klockan åtta på morronen såklart. Jag hade definitivt behövt sova längre för sen på uppvärmningen när vi skulle möta livets ord så kändes mina ben som bly och det typ snurrade i huvudet. Den matchen förlorade vi tyvärr men men... Världen går inte under för det. Efter matchen snurrade det jättemkt i skallen och jag började nästan tro att jag skulle svimma eller spy eller nåt sånt men det gjorde jag inte som tur var. Vi stannade på McDonald's för att äta lunch och efter det kändes det lite bättre så jag antog att jag bara hade varit hungrig. Men så kom vi hem och det började igen. Sen släppte det igen men då fick jag jätteont i nacken istället så då kom jag fram till att yrseln kom ifrån nacken.
På kvällen drog jag hem till helene och hade skräckfilmskväll. Det var skitkul! Vi började med att se liftaren och den var rätt bra men det var väldigt dåligt slut. Sen såg vi My bloody valentine 3D. Det var skitkul speciellt en gång när han kastade en hacka och det kändes som om den skulle gå rätt igenom en xD. Efter det såg vi Huset som gud glömde. Den heter nånting annat på engelska... Typ the amityville horror eller nåt sånt. Den var rätt äcklig på vissa ställen men den var bra. Vi såg The strangers sen och jag vet inte riktigt hur den var för jag somnade...
Sen såg vi Black water men den sov jag nästan men inte helt.

Maja åkte hem efter black water och jag och helene avslutade med att se på wild child. Den passade inte riktigt in men det var kul att se en komedi efter att ha varit allvarlig hela kvällen.

Jag vaknade vid halv tolv imorse och helene sa att hon vaknade redan vid klockan nioO.o. Vi gick upp, åt frukost, snackade lite och sen gick jag hem.

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dan och inte göra nånting ansträngande.
Byye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0