Melodiifestivalen!!

Heej!
Just nu sitter jag och tittar på melodifestivalen. Är ensam hemma för vi blev bortbjudna till mina sysslingar erica wiik vet ni, men hon skulle förmodligen inte vara hemma så jag stannade hemma istället. Rösta på salem eller eric:D:D!! De är bäst!!

Idag sov jag till halv tio och det var sköönt. Eller okej jag vaknade klockan nio men jag halvsov fram till halv tio. Sen gick jag och softa hela dan tills jag och pappa åkte ner till hallen till samlingen. Vi hade match mot gottsunda idag igen och än en gång så vann vi med 4-3. Det var jätteskönt att vinna igen. Haha de blir alltid så sura när vi vinner:P. Sen stannade jag och tittade på när herrlaget spelade match. Och jag måste bara säga grattis till calle som gjorde mål:D. Det stod 6-7 till sten sture och då fick han in ett mål så att det stod oavgjort. Sen med en sekund kvar så gjorde björklinge mål i öppet mål så de vann:p.

Sen kom jag hem då och bara tagit det lugnt.
Imorron blir det först match mot stenhagen borta och sen bio med helene. Vi ska se Remember me med Robert Pattinson i. Det är därför helene ville se den:P
Jag vill se Shutter Island också den verkar vara jättebra:). Och så vill jag se Alice i underlandet och The wolfman. Nån som vill gå på bio nån dag?;)

Nu är det mellanakt i melodifestivalen... Det är typ duell mellan sverige och norge:P just nu är det alexander rybak som sjunger. Det har varit asmånga och vissa har man knappt hört talas om för att det var så länge sen... Det var en från 1965 och ända så långt bak. Och nu vann tydligen norge vilket jag inte riktigt fattar eftersom att sverige hade mkt bättre låtarO.o xD. Nu ska jag fortsätta titta för nu ska internationella juryn ge sina poäng.
Byye


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0