Myskväll med Let's Dance och pizza

Heej!
Äntligen fredag!!!
Jag har längtat hela veckan efter att det ska bli fredag. Nu kan man ta det lugnt och vila upp sig och dessutom så är vi ju lediga på måndag också och det gör ju inte det hela sämre.

Idag kände jag mig faktiskt rätt pigg när jag vaknade och det var skönt. Dagen gick rätt snabbt och det första jag gjorde när jag kom hem var att baka chokladmuffins:D. Hoppas att de blir goda.

Ikväll blir det myys. Mamma är borta på nån after work grej och min lillasyster ska på kalas så det blir bara jag och pappa och vi ska beställa pizza och titta på Let's Dance. Det blir najsigt.

Idag pratade jag med Julia om att vi ska ha Harry Potter-maraton nån gång. Grymt kul! Man lär ju få börja rätt tidigt för att hinna med alla. De är ju liksom rätt långa allihopa.

Nu ska jag titta på vänner och smaka en av mina muffins.
Byye



Gott va?:P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0