Remember me

Heej!
Vaknade för ca 45 minuter sen och har precis ätit klart frukosten. Det var skönt att äntligen kunna sova länge en helg istället för att vakna klockan nio som jag nästan alltid annars gör. Idag blir det nog en rätt kul dag tror jag.
Först blir det match mot stenhagen klockan två. Vi får hoppas att den går bra. Sen ikväll blir det bio med helene och det blir kul. Har inte varit på bio på jättelänge så... Jag har nog faktiskt inte varit på bio sen jag såg avatar och det var ett tag sen.

Just nu är jag faktiskt lite irriterad för jag har fått Anna Bergendahls låt på hjärnan-.-'. Ska nog sätta på lite musik för att få bort den. Sådär. Det blev Michael Jackson. Nu ska jag kolla runt lite.
Byye



Michael Jackson-This is it

 


Michael Jackson-Man in the mirror

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0