Ridning + innebandy

Heej!
Idag har det varit rätt lugnt. Vi som har franska fick sluta tidigare för att läsen var inställd så vi frågade om vi fick jobba hemma istället. Så jag slutade kvart över ett istället för klockan tre.
Jag hade mina nya leggings på mig idag och det var några som tyckte att de var coola:).
Just nu sitter jag och bara tar det lugnt. Ska väl plugga lite franska snart eftersom att det var villkoret för att få sluta tidigare. Senare har jag först ridning och jag måste vara i stallet klockan fem. Sen kommer pappa och hämtar mig så är det bara hem och packa sen dra till träningen. Pelle kommer kanske idag igen och hjälper till. Det har faktiskt varit bra när han har varit med. Jag har börjar skjuta mycket bättre sen han kom. Jag tror att Krogell ska komma nån till gång och ha fys igen... Hoppas att jag inte får samma träningsvärk som jag hade förra gången xD.
Jag har inte så jättemkt tid över på onsdagar har jag tänkt på... Fast snart börjar vi träna innebandy bara en gång i veckan och det kmr att bli på tisdagar så då kommer jag få mkt mera tid över.
Nu kommer jag inte på nåt mer jag ska skriva.
Byye


En bild på mig från i somras

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0