Sjuk:(

Heej!
Jag mår inge bra alls idag. Jag har varit sjuk sen i måndags ungefär och det blir inte bättre-.-'. Jag var tvungen att skippa träningen och sen hostade jag sönder på kvällen när jag skulle sova.
Idag har vi ju friluftsdag och jag skulle vara i stallet men det får jag inte nu och jag får varken rida eller träna ikväll heller:/. Hoppas att jag blir frisk så att jag iaf kan spela match i helgen.

Just nu sitter jag och äter frukost, tittar på tv och sitter vid datan då. Idag ska jag fan bara ta det lugnt och inte göra nånting. Gud vad skönt. Kanske titta på nån film och dricka mängder med forest fruit te för halsen.
Nu bytte jag till Rachel Ray istället. Inte världens bästa program men det finns inget annat alls.

Jag ska sluta skriva nu annars kommer jag bara börja skriva om helt meningslösa saker som ingen bryr sig ett skit om, jag känner mig själv.
Kanske skriver nåt mer sen.
Byye


 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0