Snodd skåpnyckel och nervässad penna

Heej!
Igår kväll ställde jag väckarklockan på halv sex eftersom att jag skulle duscha. Men, morgontrött som jag är, så somnade jag självklart om och vaknade klockan sju igen. Men som tur var så var det inte så smutsigt så det var lugnt. När jag gick upp och åt frukost så kände jag mig ändå rätt pigg. Men, när jag var inne i badrummet så hörde jag lite dunsar och så hörde jag mamma och pappa säga typ "men vad gör du" och när jag kom ut så visade det sig att min lillasyster hade svimmat. Bara i nån sekund men ändå. Hennes klass skulle ta stelkrampssprutan idag och hon är spruträdd. Men det fixade sig för de skulle ta sprutan kvart över åtta men hon kunde få komma dit lite tidigare och ta först och då kunde pappa följa med. Det var tur känns det som. Hon var jätteorolig att hon skulle svimma igen. Menmen... Det är sånt som händer.
Det var en ganska lugn dag i skolan fram till svenskan. Då skulle vi fortsätta med grupparbetena och Linus vässade ner min penna så att nu är den inte längre än kanske 3cm:P. Sen tog han min skåpnyckel utan att jag märkte det. Haha han måste gilla att driva med folk.


Nu tittar jag på ztv medan jag väntar på att Joey ska börja. Är det bara jag som gillar Joey och Vänner?:P Haha de två och 2 and a half men är ju bästa programmen:D.

Nu ska jag ta nåt att äta eller dricka. Nån som tycker att jag ska ha frågestund? Säg till då:P. 
Byye

 

                             


Titta på den brunhåriga:P Snyygg:D

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0