Träning ikväll

Heej! Idag var jag såå himla trött hela dan. Helt seriöst jag trodde att jag skulle somna på typ varenda lektion. Menmen man har sina bra och dåliga dar inte så mkt att göra åt. Förresten så har jag kommit på en sak... Jag blir typ halvdeppig varje gång jag tänker på att jag är singel. Är inte det lite konstigt? Asså jag menar man har ju fan hela livet på sig att hitta en kille det är lugnt liksom, men nejnej jag ska absolut gå och bli deppig varje gång jag tänker på det. Jag tänker börja leva i en fanatsivärld tror jag. Där man kan få allting man vill ha och så, eller... Det vill jag nog inte... Jag gillar att leva i verklighet även om det suger ibland. Nu tänker jag sluta filosofera och börja snacka om verkliga saker. Ikväll blir det innebandyträning mellan 20.00-21.30. Skönt att det är en och en halv timme och inte bara en. Man hinner inte särskilt mycket på bara en timme. Då är det typ "nu gör vi två övningar och så hoppsan klockan var visst redan tjugo i nu spelar vi match. Det blir liksom mycket roligare om man får en halvtimme till då slipper man stressa. Jag märkte nyss att jag bara babblar på men jag kan försvara mig med att jag, som jag sa, är väldigt trött så jag orkar liksom inte skriva nåt vettigt. Nej nu tänker jag fixa lite med bloggen. Byye

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. Okej tack så mycket:D se om den akn hjälpa mig^^

2010-03-22 @ 16:13:35
URL: http://endeltankar.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0