Vinst mot FBC

Heej!
Vaknade imorse och kände mig rätt pigg. Städade rummet, åt lunch och åkte sen ner till samlingen. När vi satt i bilen på väg in till allianshallen så sa pappa att vi bara var sju utespelare (!) och då blev det lite konstigt... Fast det visade sig funka väldigt bra iallafall.
Matchen började och jag fick in 1-0 på retur. Vi lyckades hålla 1-0 perioden ut men sen kvitterade FBC efter bara typ tre minuter in i andra. Sen gjorde anna tror jag det var 2-1 och sen kvitterade de igen. Men efter det drog vi ifrån och anna gjorde två mål till, jag gjorde ett mål och anna-maria gjorde ett. Slutresultatet blev alltså 6-2 till oss och gud vad det kändes bra efter:D. Jag lyckades göra två mål och det har jag inte gjort på huur länge som helst. Nu ska jag läsa matchreferatet så...
Byye


                    vs.                  

Kommentarer
Postat av: Julia Eriksson

skitsnygg blogg lydia! :) <33

2010-03-21 @ 11:34:55
Postat av: lydia

Tack så mycket:D<3

2010-03-22 @ 16:57:06

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0