Börjat på en... bok

Heej!
Fick helt plötsligt lust att blogga. Det kanske var bra att ta en paus på några dar.

Igår spelade vi skol-dm och det gick jättebra i slutspelet. Vi vann alla fyra matcher med 1-0 3-0 5-0 och 2-0. Sen fick vi möta arlanda i kvartsfinalen och efter det tio minutrarna så stod det 1-1 så det blev straffar. De satte sina två första och vi missade våra. Sen missade både de och vi tredje. De missade sin fjärde så det betydde att om vi satte våra två sista och de missade sin sista så skulle det bli lika och det skulle bli fler straffar. Det var jag som skulle lägga vår fjärde och jag fintade bort målvakten och lobbade bollen på backhand in i... Stolpen. Så de vann tyvärr men det var en bra match ändå.

Sen när jag kom hem så började jag skriva på en bok. Jag har hittills skrivit fyra sidor, så vi får se hur det går. Hoppas att det kan bli nånting av den iallafall. Men vi får se. Jag kanske skriver ner första kapitlet här sen när det är klart. Men då vill jag ha kommentarer om det. Jag vill veta vad ni tycker.

Nu, bara för kul, så tänker jag ha frågestund. Ni får till nästa fredag på er och jag ska svara så ärligt som jag kan på frågorna om jag inte känner att det är för personligt.
Såå fråga på bara.

Nu tittar jag på nån värdelös komedi på femman om nån hockeyspelare som har börjat spela golf eller nåt sånt. Som jag sa, värdelös. Värsta b-komedin, den är liksom inte rolig.
Om man vill se nånting riktigt roligt så ska man se "modern family" på fyran klockan halv tio på fredagar. Skitkul!

Asså jag har funderat på en sak. Hur kommer det sig att vissa personer är jättepopulära och vissa inte är det? Jag menar, vad är det som bestämmer om man är populär eller inte? Jag tycker att det är rätt konstigt faktiskt. Men det är bara jag. Säg gärna vad ni själva tycker. Det blir mycket roligare att blogga om man får kommentarer.

Nej, nu ska jag hitta på nåt annat kul att göra.
Byye


En bild som jag fixade i picasa för en stund sen

Kommentarer
Postat av: frida

tyvärr lydia, design har jag alrig varit duktig på ;)

2010-05-08 @ 17:50:52
URL: http://fridaviklund.blogg.se/
Postat av: Helenee

Jag vill läsa din bok sen när du har skrivit lite xP fett najjs :) Jag tror att orsaken till om man e populär elr inte beror på hur man klär sig och ser ut + vilka kompisar man har aft när man har varit liten och hur mkt man vågar bjuda på sig själv^^ hah, lång kommentar. Och grattis till andra platsen i skol Dm, kan man väl säga :P

2010-05-09 @ 17:36:41
Postat av: klara

har du pojkvänn?

vad tycker du om din klass?

vad tycker du om björkvallsskolan?

du pratar mycket om popularitet och så, om du fick välja hade du velat byta kompisar och bli populär eller inte?

kram på dig

2010-05-10 @ 18:58:13
Postat av: lydia

haha håller med dig helene^^ och du kan få läsa första kapitlet sen när det är klart men ha inte för höga förväntningar xD

2010-05-18 @ 16:15:05
URL: http://ssweetss.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0