Förstår inte mig själv...

Heej!
Jag förstår verkligen inte mig själv ibland... Jag säger att jag ska börja blogga bättre men så gör jag inte det. Jag får börja tvinga mig själv xD.

Dethar varit väldigt lugnt de senaste veckorna men nu kommer allting på en gång. Jag har ett prov nästa torsdag och samma dag så har jag ett hemprov som ska in. Och dan innan så har jag ett engelska prov. Jag fattar inte varför lärarna inte kan sprida ut det lite mer:P.

Idag sa jag till Magda (syslöjdsläraren) att jag vill vara med och planera modevisningen på avslutningen så nu är jag med och planerar och så ska jag gå själv. Det blir förhoppningsvis kul:).


Nästa fredag är det bal och det ser jag fram emot. Det ska verkligen bli jättekul:D. Min klänning köpte jag på bikbok och jag tycker verkligen att den är jättefin:):). Lägger in en bild här nedanför.

Säg gärna vad ni tycker:).


Nu ska jag fotsätta titta på top model.
Byye

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0