svar på några frågor

Klara 
har du pojkvänn?
vad tycker du om din klass?
vad tycker du om björkvallsskolan?
du pratar mycket om popularitet och så, om du fick välja hade du velat byta kompisar och bli populär eller inte?
kram på dig

1. Nej jag har inte pojkvän men jag har träffat en som det kaanske kan bli nåt med.
2. Jag gillar min klass även om det kan vara svårt att ta plats eftersom att alla är så tävlingsinriktade och gärna skriker svaren rätt ut:P. Men alla är snälla så jag trivs ändå bra.
3. Njaa, det är lite svårt att säga. Jag gillar absolut inte maten och nu har det varit en massa stölder så det känns ju inte så bra. Men vi har ändå vissa bra lärare och man känner sig inte otrygg på nåt sätt. Så det är lite blandat.
4. Nej det hade jag inte. Jag gillar mina kompisar som jag har nu och de får mig alltid att bli glad när det har hänt nånting osv. De kan bli liite flamsiga ibland men det är bara som de är.
Jag tycker bara att det är så dåligt att man jämt är så himla indelade och att man måste vara "rätt" för att vara populär iallafall i skolan. Jag tycker att man borde tänka mindre på vad folk har för kläder m.m.

Hoppas att det svarar på dina frågor och kram på dig också:).


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Tryck här om du kommer tillbaka

E-postadress: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?

Vad har du på hjärtat då?:

Trackback
RSS 2.0